Wednesday, March 03, 2010

Kalau Korunk Lahir Pada Tahun 1973-1989 Korunk Mesti Ingat Ni






Gambar-gambar yang akan mengingatkan anda zaman kanak-kanak dulu.



MASIH INGAT LAGI TAK??? INGAT KAN KAN KAN

Cerita kartun.
Ada juga cerita kartun ni yang masih ditayangkan di TV sekarang tetapi tak beberapa popular macam zaman dulu.

Thunder Cat


dan lagi korunk mesti ingat cite ni


Ultraman

pastu klu pagi2 xtgk cite ni mesti xsah,celik2 mate ngadap tv tgk cite ni

Ninja Turtle


Transfomer


Power Rangers


Popeye


Doraemon
*doremon ni mesti tyg time magrib*

Alat-alat Mainan



*ske main belakang sek agama ngan member2 haha*



*yoyo ni ade lampu tau*

*ni plak main laga2 je,syok gak la*









*barbie doll dulu2 hihi*

*permainan ni senang,die memerlukan kertas dan owg yg meneka je*








*ni tiup kuar belon,bau tengik skit hihi*

Game masa dulu, ingat lagi aku kongsi duit raya dengan sepupu aku nak beli game macam ni..


Video games Mario huhu korang mesti ingat..sekarang PSP daa

Makanan ringan , ada yang masih bertahan sampai sekarang. Ingat lagi suara Matt Sentol...tora datang lagi...dulu tak silap aku RM0.60 sekotak





Peralatan sekolah...
Water colour Panda dulu paling top..


Pencil box aku masa sekolah rendah dulu camgini tapi sekarang dah mahal, nak dekat RM20 satu..ade magnet 2..

p/s korunk cmne??aku sedih dowh,rse nk pusing time balik cm budak2 dulu hihi

0 comments:

Post a Comment

FEEDJIT Live Traffic Feed