Saturday, February 27, 2010

Aktiviti Dihari Minggu

Time2 cuti mesti bosan kan tanpe aktiviti yg mengembirekan...bagi aku lain..aku enjoyz membuat aktiviti aku sendiri pada waktu terluang,,,ssh nk ddk senyap...hihihi..melainkan ade cite best kat astro hihihi...

So awal2 pagi seawal kul 6.15pagi aku da bgn...after solat subuh aku buat shake(healty breakfeast) tok my family

*this my healty breakfast*

after da buat shake 2...aku naik beskal beli paper...pas smpi umah aku tros bukak laptop beli tiket wayang secare online tok semua family aku...cite Niyang Rapik...nnti aku bgtau korunk cite die cmne ek..ni gambo tiket yg aku beli online 2

cite niyang rapik,mlm ni..huhu seremmm

after beli tiket wayang aku tros p belakang umah sidai kain


************************************************************

hihi...ni xsemestinye keje per..laki pon bole,senang je sidai kain nih


*****************************************************************


pas sume kain da siap sidai aku p lak ke arah dapur,cuci pingan time...but sebelum 2lyn teamix kejap

ini keje pon senang,xpyh tggu mak or adik per buatkan...huhu,ape yg penting KEJESAME
p/s cm wonder pets la plak...


*******************************************************************************

after semua pinggan yg berlamabak tu dibasuh, aku pon tros mencapai mop...mops satu umah hihi

senang je mop ni..enjoyz,berpeloh2 gak la buat hihi


**********************************************************************

after da siap semua keje2 yg dikatakan hanye per yg perlu buat aku pon rilex2 jap...

mak aku balik die pon buat spotcheck...haha nk cari salah aku la tu kan...ingat aku laki,xleh buat keje umah ke..after solat zohor aku pon gerak la p umah owg kawin,mkn kyg giler...smpi tambah 2x nasi minyak hahaha...

ini gambo hiasan k...tapi lebih kurg cmni gak...kredit pada owner


*******************************************************************


after da mkn kenyang giler mkn,pewot pon da buncit,aku pon gerak balik,but aku gerak p workshop tgk kete aku...

kecian kete kembara aku ni..sabo k...akan ditukar satu ari nnti..hihi



smpi umah aku tros p smyg,after smyg aku tros tulis entry ni...pas ni aku nk tdo jap...sbb mlm ni nk kuar tgk wyg kat one utama..wayg start kul 9.45...Niyang Rapik...hope sedap cite 2...ok siap satu entry...sayonara...tata titi tutu kihkih


0 comments:

Post a Comment

FEEDJIT Live Traffic Feed