Sunday, February 21, 2010

Blender baru....

al-kisah bermula bicara,hihihi alamak ai...mcm cite zaman p.ramlee la plak...cite bermula bile aku dihadiakn oleh ibunda aku sebuah blender...agar senang aku nk buat shake tok family aku hihi...mak aku adiakn blender ni pada 7hb feb yg lalu...tp pas seminggu,14hb feb...blender kne masuk air hahaha..biase la,owg laki mne la geti blender2 ni...bile aku on program je bru la pandai2 pegang blender hihi...


klik read more ye tok bace selanjutnye....






so nk dijadikan kisah lawak nye,aku ingat blender 2da rosak...yela kate da msuk air,aku gelabah...aku bukak n keringkn pakai kipas,jemur dekat panas,dan pelbagai kaedah yg lain lagi...tp blender 2 xberfungsi gak,so aku berpakat ngan mak aku tok anto balik ke kdai,nk tukar ngan baru..n mak aku ajo aku tipu time 2 die ckp "kalau di tanye nape,ko ckp je long yg die tetibe rosak ye,bleh dpt blender bru nnti",aku pon menganguk je bagai lembu ditarik idong...
time dlm kdai 2,technician die check blender aku bile die pasang,"scresssshh" bunyi blender 2,aku n mak terkejut berok hahaha...rupe2nye technician 2bgtau "adik,klu nk gune kne letak bekas ats die dulu,bru leh function,klu xletak smpi taun depan pon xjalan dik,sbb die gune sistem lock n function" aku tertunduk malu dan kuar dri kdai ngan muke yg setebal tembok cina 2 hihi


0 comments:

Post a Comment

FEEDJIT Live Traffic Feed